VI BÖRJAR DAGEN MED EN LISTA

Vilken svordom använder du mest? Det blir nog en delad plats för Fitta och Jävla skit! 

Äger du en iPod? Yees, en liten silvrig;)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Första går igång 6.15 och andra 6.20, då går jag upp

Hur många resväskor äger du? En jätte stor gulldig, kallar den för min pimpresväska;) 

Använder du flip-flops? Bara under sommartid

Var köper du dina matvaror ifrån? Ica, Konsum, Ica Maxi, Coop mfl

Vilken var den senaste filmen du såg? Patrik 1,5 

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror på hur mkt jag skulle vinna, men om det var runt 69 millar, så skulle jag köpa en lägenhet, åka jorden runt och sen shoppa som en galning!

Har någon någonsin kallat dig lat? Dagens skämt, tror det är mammas favvo smeknamn på mig=p 

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen just nu. Lyssnar mest via min data

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Lady Gaga<3 Sen måste jag även säga kent nu när det börjar bli höst. Spelar alltid sönder deras låtar under mörka höstdagar..

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Om jag skulle berätta det så skulle jag bli slaktad levande!!

Vad åt du till middag senast? Fläskfilepasta med grongonzola och champinoner, jaamie:)

Använder du huvtröjor? Yes, när jag tränar och under myskvällar

Kan du vissla? Lite grand

Vem var den senaste som ringde dig? Det var Linnéa igår när vi skulle ses på stationen, men jag hörde inte att hon ringde, men såg henne 1 sek efter det;)

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Svarar som Felicia, vi är inte mer än människor, självklart pratar folk bakom ryggen på mig.

Vilket riktnummer befinner du dig i? Stolt 08:a

Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart!

Är du blyg inför det motsatta könet? Det beror på...

Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen

När flög du senast? Den 11 juli när jag kom hem från Kos

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 st 

Pratar du några andra språk? Räknas min fylle engelska?

Diskar du din egen disk? Det gör diskmaskinen så bra;)

Har du gråtit offentligt? Allt för många gånger, kanske ett nytt nyårslöfte kanske att gråta lite mindre;)

Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop

Har du någonsin varit på Jamaica? Nej det har jag inte

Har du en blogg? Nej, jag har hackat mig in på en som också kallar sig Kurran;)

Gillar du att flyga? Svaret blir nog som Felicia, att det är kul att flyga när man vet att ngt nytt väntar en

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Att man är trogna mot varandra! Finns inget värre i ett förhållande när den ena är otrogen, då måste det vara ngt fel i förhållandet!

När sov du senast på golvet? Kommer inte ihåg, men under en period när jag var liten ville jag alltid sova på golvet, men slutade alltid med att jag somna i sängen;)

Vilken är din favorit drink? Rosa Pantern

Gillar du din boende-situation? Det funkar, men vill inget hellre än att få en egen lägenhet!! 

Vilken är din mammas hemstad? Salem

Din pappas hemstad? Södertälje

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Förra veckan sov jag endast 4 timmar och kunde sen jobba i 8 timmar, då var jag imponerad på mig själv:)

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? ÖH?! Vad är kalorier,haha!

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21 år,shiet, 25-årskrisen närmar sig nu!!

Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Kanske inte arg, men en kund som ringde mig igår på jobbet och trodde hon var bäst i hela världen!! Höll nästan på att säga: Dra åt helvete med dig din kärring!

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Min gammelfarmor hette Karin. Men min mamma har alltid vilat ha en tjej som skulle heta Karin. Men hon ville stava det med C, men det ville inte min pappa. Nu funderar jag på att byta till Carin.

Gillar du senap? Nästan bara till julskinkan

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Allt ordnar sig

Tycker du om att krama folk? Älskar att kramas:)

Äger du en digitalkamera? Yes, min studentpresent

Tycker du att du är attraktiv? Vadå, jag är väl nästa fröken Sverige;) Nej, men jag ser väl helt okej ut, haha!

Vad är du allergisk mot? Ingenting

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Ju fler desto bättre! Men skulle vilja veta vad Linnéa skulle göra om hon vann på Lotto, om Mikkis gillar att kramas, om Moa gillar senap och om Mimmi fortfarande har en blog,haaha!

(Snodd av Felicia)

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag ska till Vingåker på lördag fm, men kommer hem så att jag hinner till mimmi. Ska åka med Olof, kanske våra småsyrror och kanske Mikkis. Men det är inte helt bestämt än. Är du sugen på att följa med?

2008-09-16 @ 16:38:26
URL: http://moaq.blogg.se/
Postat av: Mikaela

det är klart att jag gillar att kramas :)

2008-09-16 @ 17:38:19
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Kurran

Moa: Ah var lite sugen på att hänga med, men jag är ute i stugan hela förmiddagen på lördag. Ska in till Eskilstuna och kolla om man hittar ngt:)

Mikkis: Mena ju att du skulle göra listan;)

2008-09-16 @ 18:53:13
URL: http://kurrans.blogg.se/
Postat av: Moa

Okej, vad synd. Men ses vi på lördag kväll hos Mimmi? PS. Jag gillar senap, och stark ska den vara! hehe, kanske gör resten av listan lite senare :P

2008-09-16 @ 22:05:46
URL: http://moaq.blogg.se/
Postat av: Kurran

Moa:Yes det gör vi, då blir det party party:) Det tycker jag att du får göra:)

2008-09-17 @ 08:38:59
URL: http://kurrans.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Det kan ha hänt saker i en viss persons blogg. Få inte hjärtattack nu ;)

2008-09-17 @ 12:29:21
URL: http://mimmiidapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0