AFRODANCE

Mina föräldrar har äntigen kommit igång med planeringen av att renovera badrummet=D Äntligen ska det fula badrummet göras om!! Tyvärr kommer badkaret att tas bort=/ Inte för att jag så ofta men så otroligt skönt på vintern!!
Under tiden renoveringen sker ska vi sätta in en duschkabin nere i tvättstugan. Kommer bli en stor omställnig för alla oss där hemma. Så jag hoppas verklgen det går fort! Mamma sa att det kunde ta 2-3 veckor, men om det är fuktskador i badrummet kan det ta 1-2 månader=/ Håller verkligen tummarna för att det ska gå fort!


Igår var jag nära på att slänga ut datan igen, så jävla seg ibland!! Vet inte om jag kommer orka fixa datan idag, eftersom jag ska träna ikväll och sen städa mitt rum som jag har skjutit upp en hel vecka!!! Sen måste jag bara se Idol ikväll:) Idag blir iaf affro igen:) Gud vad jag älskar detta pass!! Även om det bara är en halvtimme.


så här ser jag ut när jag dansar affro;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0