RUBRIK NÅGON?

Blev inget bloggande igår. Gick nämligen hem från jobbet efter lunch igår. Mådde inte så bra när jag vaknade men, men kände att jag skulle försöka gå igenom dagen, men palla inte till slut. Blev en lugn dag, tanken var att Johanna skulle färga mitt hår men jag var så himla trött.

Idag är jag pigg och frisk som en nötkärna;) Skulle ha lunchat med Christian ifrån min gamla klass, men ngt dök upp så han fick ställa in. Så nu sitter jag funderar på vad jag ska äta idag, igentligen är jag inte sugen på ngt alls, men måste äta ngt om jag ska klara den här dagen.

Ikväll är det fullt upp. Direkt efter jobbet ska jag ner till stan och köpa någon outfit till imorgon. Hittade lite alternativ igår, men orkade aldrig prova. Sen hem och packa ner allt, det är ju iof inte så mkt, ska ju bara på en dygnskryssning=p
Sen hem till Johanna och färga håret, nu är det verkligen kris och det det är super snällt av Johanna att ställa upp som exrta frisör;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0