SEGERN ÄR VÅR!!

Kom hem från Axa för ett tag sen. Och såklart blev det vinst! Nu får dom andra se upp!

Dagen har varit jätte bra. Mötte upp Johanna på stationen vid 17 och vi gick och köpte biljetter. Sen blev det kebaben, pizza för mig och kebab för Johanna. När vi sen skulle gå mot bussen upptäcker jag att mitt leg inte finns i väskan. Så vi får ta en taxi hem och hämta det, för vi skulle ju supa till i baren med Carro;) Kom till Axa runt halv sju. I varje pause blev det cider i baren, haha!

Nu sitter jag här med nytvättat hår. Håller på att skrapa ihop lite partymusik till lördag, men listan är inte så lång, så jag behöver verkligen tips!! Imorgon åker jag ut till stugan med mamma och mormor. Det ska bli skönt att komma bort trots det bara är en dag från Södertälje;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0