NU KÖR VI!!

Idag är det torsdag och det innebär att SSK har sina första match! Och nu gäller inget annat än att vinna! Jag, Johanna och Carro kommer ladda upp på Axa lite innan det drar igång. Ni finner oss nämligen i baren, haha! Som Carro sa till mig igår: Imorgon är det baren som gäller innan och spana på en massa killar! Om ni trodde jag gick på hockey för att se själva hockeyn har ni helt fel, det finns nog ingen annan plats i Södertälje där det kryllar av en massa killar under ett och samma tak;)

Skämt och sido, ska bli kul att gå på hockey igen, och från och med idag blir det sittplats. Känner mig så otroligt töntig när jag bland alla galna "hulliganer" som står där och skriker en massa ramsor som man knappt hör vad dom säger=p Eller så är det bara så att jag har insett att jag inte pallar att stå upp i tre perioder, haha!!


Kommentarer
Postat av: Felicia

lyckliga ni e, jag ska tänka på er när jag sitter framför min sportradio. Hälsa Scaniarinken från mig

2008-09-18 @ 11:46:00
URL: http://feliciapalmblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0