MINNEN

Var inne på bilddagboken och hitta en bilder som ger en massa minnen<3


Bilden är tagen på stanleys toalett på juldagen 06. Under den här perioden kom jag och Johanna närmare varandra än någonsin, men tyvärr under tråkiga omständigheter


Bilden är tagen vid Tylösand i Halmstad. Jag hade mina tankar på att börja plugga Cevilekonomiprogrammet, men va fan hände med det?!?


Resan till Heby och Västerås var grym! Vi 4 hade otroligt kul. Festen hos Sarah när vi kände oss som 4 små pryda stockholmare;)


Saknar min morfar och farfar så grymt mkt!! Min morfar var min stora förebild när jag var liten. Älskade att vara ute hos min mormor och morfar på somrarna. Tyvärr lärde jag aldrig känna min farfar så bra, han tog i cancer när jag var 10 år




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0