LUNCH MED KOLLEGORNA:)

Då var man hemma från träningen. Gick hur bra som helst idag också, kan aldrig få nog av afro!!

Dagen har gått jätte fort. Haft saker för mig hela dagen. Var och lunchade med kollegorna idag, blev resturangen vid jobbet. Maten påminner lite om skolmaten tyvärr, men vill alltid ge det en chans. Sen tycker jag det är väldigt trevligt att luncha med min arbetskollegor. Meningen var att jag skulle ha Lassange, men den var slut, så då fick jag välja mellan soppa och pankakor eller kokt fisk. Så det blev pankakor och soppa, kanske inte värt 70:- precis

Nu ikväll var jag och träna med Johanna och Elin. Mötte även på Katri och Julia som var där och provträna, World Clas har öppet hus denna vecka, så alla kan träna där gratis:) Nu är jag helt död, så ska väl gå och lägga mig snart. Måste bara göra lite saker innan jag ska sova.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0