LINNEA, KAN DU FÖRLÅTA MIG?

Håller på och fixar med datan. Har äntligen kommit igång med att spara det vikigaste från datan så jag snart kan ominstallera om den:) Måste bara hitta skivorna nu som tillhör datan!!

Idag var jag på ikea med Johanna. Äntligen kom vi iväg;) Hittade lite grejer som vanligt. Lite smått och gott till lägenheten som jag fortfarande inte har=p Men det är lika bra att börja spara ihop grejer så man inte behöver köpa allt sen.
Och förlåt Linnéa igen att jag glömde bort att du var ledig idag. Hade verkligen för mig att du jobbade kväll idag:( Lovar att vi ska åka till ikea inom en snar framtid<3

Nu blir det duschen och sen sängen, helt slut!!


Kanske ska köpa denna mobil i helgen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0