HEJ HOPP I LINGONSTIGEN!

Då var det äntligen september:) Ny månad, nya äventyr:) Denna månad bjuder på kräftskiva, inflyttningsfest och kryssning till Åland. Kan det bli bättre?!?!

Helgen var toppen:) Fredagen mys hos Mimmi. Lördagen tillbringades ute i Mikkis sommarstuga med massa sköna människor:) Kräftskiva stod på schemat och såklart hade jag med mig kräftor:) Tyvärr var det grymt mkt mygg ute. Och jag som är känslig för mygger tyckte inte det var så speciellt kul. Senare under kvällen åkte jag hem med tjejerna och umgick lite:)

Söndagen var seg. Vakna runt halv elva och började städa innan päronen kom hem. Sen tvättade jag lite så min mamma skulle bli glad;) Meningen var att jag skulle åka till Fia, men det dök upp saker för henne så vi ställde in. La mig i sängen runt 22, men somna inte förens vid 23. Höstdepretionen är på gång nu känner jag..

Nu har jag skrivit på alla papper, så ikväll ska det firas. Första fastajobbet liksom;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

lite mygg har väl ingen dött av :D

2008-09-01 @ 19:17:46
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0