EN SUPERBRA HELG:)

Har verkligen varit en toppen helg!!

Fredags - Jag och Linken hade en myskväll. Gjorde plankstek och drack vin till maten. Kände mig direkt som 30+, haha! Sen färgade jag håret på henne och det blev lyckat:) Kollade på Skenbart på 1an som är en väldigt rolig svensk film. Robert Gustavsson äger ju filmen;)

Lördag - Krätis hemma hos Jessica. Och snacka om att den blev lyckad:) Massa trevliga människor, bra musik, bussen,trasig hammock,örfilen, raverummet, utmaning som jag och Joe vann,horstrumpbyxorna och såklart mkt alkohol;) Vissa kanske drack lite för mkt alkohol,nämner inga namn=p
Runt 11 åkte vi in mot Södertälje, jag, Johanna, Milla, Mikkis och Robin fick skjus av Millas svoger. Under bilresan kom det fram att Millas svogers barn hade gått på dagis där Robins mamma jobbar, världen är allt liten. Rätt mkt folk på Olles, grymt kul hade vi även där. Men jag åkte hem med halv två bussen. Hade grymt ont i ryggen, nacken och huvudet, kände mig som en 80-årig tant som behövde en rulator!! När jag kom hem tog jag en morfintablett, så ni kan ju gissa hur ont jag hade.

Söndag - Sov runt 11 timmar, äntligen fick jag sova ut! Ryggen mådde iaf bra:) Dagen tillbringades framför tvn och datan. Under kvällen har jag varit på födelsedagsfirande i Salem och hälsat på min mormor en snabbis! Har lyckas få in lite ny musik på min Ipod också, trodde det skulle ta 100 år, men icke! Nu ska jag byta lakan och sen måste jag sova!!

Tack tjejer för en super kul kväll!!
Bilder från kräfskivan kommer upp i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0