FULL FART MOT HELGEN

Underbart med fredag, framförallt den här dagen:) Är hur laddad som helst inför kvällen!!

Blev ingen bloggning igår ikväll, hade helt enkelt inte tid. Hittade tyvärr igen outfit igår, bestämde mig för att ha min Qele Qele kjol, får låna ett tubtoppslinne av Johanna. Dom hade inga kvar på stan=/ Men hitta ett linne men inte i min stl, ska så in en snabbis på hm efter jobbet idag och kolla om dom fått in några ny, ifall nu inte johannas linne inte skulle passa.
Johanna kom efter träningen och plocka upp mig, vi åkte till Coop och köpte hårfärg, och resultatet blev jätte bra:) Tack gumman!

Ska ner och möta upp Linnéa på stan sen efter jobbet, vi ska först till Sandra där vi ska äta lite nudlar och Linnéa ska packa det sista. Sen ner på stan för att inhandla batterier, dricka till bussresan och ev ett linne till mig. Bussen skulle gå runt 15 har jag för mig. Linnéa har bättre koll på det där=p

Imorgon fyller Sandra F år, grattis i förskott! Jag och Linnea kommer få stressa oss till henne eftersom hon har sagt kl 17 och vi kommer till Sthlm 15:45. Jag måste hem och se att min bror lever, han ska vara ensamhemma ikväll, mina föräldrar har åkt ner till Kalmar. Sen fräsha upp sig lite och sen dra till Sandra. Utgång på Stanleys, var jätte länge sen jag var där, så ska bli lite kul att gå dit:)

Nu kommer jag inte blogga ngt förens på söndag, så ha det så bra så ses i ute i vilmet eller ute på Östersjön som Linnea sa;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Ses kanske i vimlet då..

2008-09-27 @ 11:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0