BYGGARBETSPLATS, DEL 1

Kom hem från träningen för ett tag sen och fick äntligen hur det ser ut här hemma, här kommer lite bilder:


I denna dusch ska jag duscha i i nästan 3 veckor framåt, det ser jag verkligen inte fram emot. Vi har hyrt denna duschkabin av ett byggföretag, och jag kan inte sluta tänka på hur många äckliga gubbar som har duschat i denna kabin. Jag är glad att jag kan gå till World Clas och duscha om det skulle behövas..


Så här ser våran hall ut, täckt av en papper så byggkillarna inte ska förstöra vårat golv. Så här det ut i hallen, trappat och hallen på övervåningen


I detta lilla rum ska 4 person dela på. Det ska bli kul hur många fajter det blir inom dessa veckor vi ska vara här..


Såhär ser vårat badrum ut nu. Min första kommentar när jag öppna dörren var: Men gud va litet badrummet är igentligen! Mamma börjar skratta och säger: Nu har alla 4 sagt det under 4 olika tillfällen. Fan va vi tänker lika i våran familj;)


Hoppas dessa tre veckor går fort!!


Vårt fina plasttak just nu.Hoppas det inte regnar in eller ngt, för då bli det inte kul!


Tycker man kan byta ut "Röda matten" till "Pappers täckningsmattan" ;)

Där har ni lite bilder på hur det ser ut hemma hos mig just nu. Känner på mig att det kommer bli grymt snygg inne i badrummet:) Fick även veta att vi ska byta ut alla dörrar här uppe under renoveringen. Så det innebär att jag ska få en ny dörr, vit prata mamma om:) Sen fick vi prövning på att vi inte rikigt insett att vi inte har ngt fungerande badrum. När jag kommer ner till köket och ska fylla på vattenkannan. Mamma frågar mig: Men, varför fyller du inte på där uppe? Ja just det, vi har ju inget bardrum längre,haha!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Lycka till, ska bli interessant att läsa om hur det går

2008-09-22 @ 22:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0