BESVIKEN PÅ ANDRA AVENYN

Hallå igen!

Sitter och jobbar som vanligt. Insåg precis att det bara är 45 min kvar till fika!! Den här dagen har gått grymt fort, och det är ju rätt så bra, för då slutar jag ju;) Efter jobbet blir det träning med Joe Hoe. Vi ska bla gå på power box. Jag ska ta ut alla agretioner! Sen blir det första bästa buss hem och se på bomnedslaget hemma!!

Var det ngn mer än jag som såg Andra Avenyn? Är det bara jag som tycker det har blivit sjukt mkt sämre än i våras?!?! Att ta död på Angelika var nog det sämsta! Sen saknar jag Olga, Hamsa, Jossan, Karim, Roxanna mfl!!

Kommentarer
Postat av: Linken

Jag håller verkligen med dig!! Fyfan asså

2008-09-22 @ 14:29:43
URL: http://www.nightlife.se/linnea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0