2 HUNKAR

Nu är det bara 1½ timme kvar till helg=D

Idag har det gått ganska segt med ändå fort på jobbet. Har fått en ny kollega här, skönt att bli lite avlastad:) Hon är jätte trevlig!! just nu sitter jag bara och räknar ner till kl 17=p

Helt plötsligt fick jag mkt att göra ikväll. Ska ner på stan efter jobbet och köpa maten till ikväll, hem och laga den, sen åka till Mimmi och hämta min ipod, sen hem igen och börja packa, duscha. Ja, kommer nog i säng runt tolv inatt=p

Imorgon får jag äntligen träffa min älsklings Felicia!!! Fattar inte att det har gått 5 veckor sen sist, tiden bara flyger iväg!!! Ska bli otroligt skönt att komma bort från Södertälje!! Kanske inte återvänder på söndag;)

Vi har haft kundbesök idag från en av våra största kunder, åh gud vad snygga dom var! Kändes som jag dreggla som en hund när jag hälsa på dom, haaha! Alltid trevligt att få besök av sånna hetingar, gjorde verkligen min dag=D

Kommentarer
Postat av: Felicia

Imorrn, imorn, imorrn (L) som jag längtat efter denna dag. Haha låter härligt med hetingar på jobbet

2008-10-02 @ 16:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0