snälla ge mig lägenheten!!!

Idag har jag varit och kollat på lägenheten i Södra. Var verkligen över  min förväning! Lägenheten var jätte fräsch, alla rum var nytapiserad/nymålade förutom badrummet som var lila=p Fick veta att det har varit en till som kollat lägenheten, så nu är det upp till hyresvärden att bestämma vem som ska få den. Skickade iväg ett mail till honom när jag kom hem skrev alla uppgifter han ville ha och sen smöra jag lite om varför just jag skulle få den=p Hoppas jag får svar imorgon isf. Så om turen är på min sida så flyttar jag den 1 december;)

Annars har dagen varit som vanligt. Har jobbat och det har gått lika bra som vanligt. Sen efter visningen har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Snart blir det DHW, trots att jag såg det avsnittet på tåget ner till malmö förut=p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0