NY DAG - NYA TAG

Igår var det fullt upp som vanligt. Runt halv nio åkte jag upp med chefen till Stockholmsmässan där vi ställer ut. I bilen på väg upp fick jag en massa beröm av min chef att han var otroligt stolt över att ha anställt mig, så där var min dag lyckad, haha! Jätte mkt folk redan vid 9 på mässan, då vi kom dit! Gick runt och kollade på andra företag och sen hängde jag lite i våran monter, blev bjuden på fika av chefen också:) Tillbaka till kontoret vid lunch, var grymt mkt att göra då. Gick hem vid kvart i sex.

På kvällen träffade jag Patric som fyllde år. Vi satt och kollade på En riddares historia och åt popcorn:) Gick hem vid 22 då både jag och Patric höll på att somna=P

Idag blir det jobb till 17 sen ner och träna, idag blir det löpband och träning på en maskin som jag inte vet vad den heter. Mitt mål är att jag ska svettas som en gris och väga 10 kg mindre när jag går från gymmet=p


Kommentarer
Postat av: Carro

Mitt mål är 15 kg efter gymmet :P med en halvtimme o bastu

2008-10-22 @ 10:59:53
Postat av: Kurran

Carro: Det är bra mål vi har, haha! Tycker det är dags för dig att uppdatera bloggen;)

2008-10-23 @ 08:20:42
URL: http://kurrans.blogg.se/
Postat av: Linken

Uppdatera :P

2008-10-23 @ 14:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0