JOE HOE AND KURRAN ÄRIS THE SHIT

kurran och joehoe in the house!! Just nu är vi på förfest hos beccis in the onecorner!! Det  är här allt händer! Vissa är jävligt

Becca hälsar:
vi klarar det här, i trorpå oss själva hahaaha hsahaha hahah. nån har bajsat på min toalett

mALIN HÄLSAR:
hon stal det från mig, det va jar som kom på, vi klarar det här, jag tror på mig själv...du ska slå på din kind samtidigt..ni är det paaary skåååååååla

Joehoe:
Jo-Ho. If yout wanna be a bitch your have to be bitch. Ikväll kör vi som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan! VI är soå g som fan. Kurran säger att jag inte är så full men hon är gfull . passoa i mitt hjärta. passoa är jag. vem är du?Kurimurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrran och jooooooooooooooooooooooooooehoe är dom bäääääääääääääääääääääääääääästa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Love your poopoos <3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<3




VAR ÄR PUMAPNA? DÄR ÄR PUMPAND?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha fylleinlägg rules :D

2008-10-12 @ 10:48:45
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hahaha Malin, vi måste göra så i skogen. Händerna på kinden och tro på oss själva ála Katrin zyhaushh(elr vad hon nu heter) "schulman"



Haha. if you wanna be a BITCH you have to be e BITCH



Haha vilket härligt inlägg. ni e bäst giiirs

2008-10-12 @ 12:48:38
URL: http://feliciapalmblad.devote.se
Postat av: Mia

Haha fylleinlägg är kul! Men inte helt sammanhängande...Tack för igår :)

2008-10-12 @ 15:59:35
URL: http://miamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0