IF YOU WANNA GET RICH, YOU HAVE TO BE A BITCH!

Sitter hemma med Linken och Mikkis. Vi har kollat på Idol, och snacka om att vi har kommenterat alla. Vi har kommit fram till att Linnéa aldrig skulle kunna ha sex med Jesper eftersom han har ett babyface, men att Mikkis gärna skulle tacka ja till honom;) Att jag inte kan se på Loulou eftersom som ser ut som en minigris! Underbarkväll med två av mina närmsta vänner:) Nu sitter tjejerna och kolla på alla bilder jag har framkallat, snacka om massa minnen vi har tsm:)

Imorgon är det full rulle hela dagen. Ska färga håret på Johanna och sen hem och fixa sig och sen fixa maten. Blir middag med Linken, Johanna, Mikkis, Mia innan vi drar ut till Enhörna. Känner att det kommer bli en grym kväll:)
Felle, nu har jag fixat White Hourse, så imorgon köööör vi=D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Supermysig kväll :) Det måste vi göra om !

2008-10-11 @ 10:19:36
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Kurran

Det tycker jag med:) Det blir ju självklart Idol nästa vecka ute i stugan=D

2008-10-11 @ 12:31:42
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0