festfixare, mitt framtida yrke?

Fredag igen! Hur underbart kan det bli=D

Inte blivit så mkt uppdatering i veckan, men kan lova att inget kul har hänt. Jobbat, kollat på tv och sovit, det har jag gjort den här veckan.

Fått mail idag från hyresvärden om att han har lovat ett par lägeheten som jag kollade på i måndags, men det var inte säkert att dom ville ha den. Men han skrev i mailet att han har en annan lägenhet i samma hus som är ledig, den kunde jag få ta över om jag ville. Så nu känner jag mig rätt pressad, ska ringa fastighetsförvaltaren i helgen eller på måndag, ska kolla på lägenheten så fort som möjligt.

Imorgon är det förfest hos mig innan vi ska dra till Olles. Som jag har sått i att planera och lagt ut pengar, känner mig som en riktig festfixare:) Köpt en massa saker jag ska "pynta" med och idag var jag på Maxi och inhandla allt till imorgon:) Så jag hoppas allt kommer uppskattas imorgon, annars är allt förgäves..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det är klart att det kommer uppskattas baby!

2008-10-31 @ 21:45:41
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0