Eftermiddags humor ;)

Jag och Felica på msn idag:

Karin - Jobbar och sliter säger: min ska vara innekatt så finns inte så många han kan komma i slagsmål med
Felicia säger: jepp, de var syftade på, fick du meningen där kah skrev det där med att din lär vara innekatt?
Felicia säger: hahah, om inte du och katten börjar bråka vill såga
Karin - Jobbar och sliter säger: hahahahah!
Karin - Jobbar och sliter säger: Då kan man verkligen kalla det catfight
Felicia säger: liksom tar ut aggresionerna på katten
Felicia säger: hahahahahhahahahahahaha
Karin - Jobbar och sliter säger: haha!
Felicia säger: alltså shit, egentligern var det inte så kul men du ska veta att jag garvar nu
Karin - Jobbar och sliter säger: tycker det också var skit kul
Karin - Jobbar och sliter säger: får värsta bilderna framför mig
Felicia säger: haha. bara att konstatera att vår humor e grymt
Karin - Jobbar och sliter säger: aah

Våran humor är oslagbar, eller hur Felle?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Den är bäst Kurran :) hahahah

2008-10-28 @ 13:35:58
URL: http://feliciapalmblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0