BACK IN BUSINESS!

Efter mkt om och men från massa så är jag nu tillbaka!

Förra helgen fick jag verkligen en  tankeställare över mitt liv. Vad är det jag vill egenltigen med mitt liv??  Som jag betedde mig i lördags, det är verkligen inte okej! Vet att man aldrig ska skylla allt på spriten, men när man fått i sig mer än ½ liter Passoã och cider så kan jag ju säga att jag lämnade kvar hjärnan i Enhörna. Nu har jag besämmt mig att jag måste skära ner på festandet! När min mamma säger till mig att hon är orolig för mitt drickande så får man verkligen sig en tankeställare! Men den viktigaste saken jag kom överfund med förra helgen, jag kommer aldrig mer låtas komma i andra hand, never!!

I helgen blir det rehab helg ute i stugan med Linnéa, Johanna och Mikaela. Ska bli så skööönt att kommer bort från allt och bara vara i en hel helg! Ingen sprit, inga krav på att se snygg ut och framför allt, inte behöva ha ångest när man vaknar. Helgen kommer bestå av god mat, mkt onyttigheter och såklart mkt trevligt sällskap med världens bästa tjejer:)

Nu blir det ingen bloggning förens på söndag, ha en bra helg alla! 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ha en trevlig rehabweekend :) och bra att du kommit igång med bloggandet igen

2008-10-17 @ 13:27:41
URL: http://feliciapalmblad.devote.se
Postat av: Moa

Hoppas ni hade det trevligt i helgen och att du fick vila upp dig! Jag längtar tills den 1:a november :)

2008-10-20 @ 11:04:54
URL: http://moaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0