Visning och Halloweenfesten

Kl är nio och jag är hur trött som helst. funderar på att gå och lägga mig snart.

Visningen idag gick ju som den gjorde. När jag och mina föräldrar mötte fastighetsskötaren utanför så sa han att lägenheten såg ut som en svinstia. Men jag trodde aldrig det skulle se ut som det gjorde. När vi kommer upp till ytterdörren så ligger det en massa soppåsar utanför dörren. När vi kommer in så är nästan alla möbler kvar, soffor, bokhylla, två sängar i vardagsrummer, en stor säng i sovrummet, det var en massa porslin kvar i köket, det var mat i kylen och frysen. det hängde tom kläder på klädhängaren. Det såg precis ut som killen hade dött och ingen hade fixat efteråt. Så när jag kom hem skickade jag ett klagomail till fastighetsägaren, får se vad jag får för svar. Men jag tackade såklart till denna äckliga lägenhet!

Blev inte så mkt bloggade i helgen, hade fullt upp hela lördagen, stressa som en idiot hela lördagen=p Men gud vilken lyckad kväll det blev=D Jag, Linken, Joe, Mikkis och Mia ägde ju som Spice Girls på Olles! Synd bara att vi inte kunde hålla ihop hela kvällen. Folk måste tror att jag var ngn hippie från 70 talet eller ngt. Tur att jag höll ihop med Gerri och Posh hela kvällen;) Trodde jag inte hade några minnesluckor, men när jag fick se alla bilder idag på FB så har jag minnesluckor, kommer inte ihåg att jag blev fotad så mkt=p

Tack igen alla tjejer som kom till mig och gjorde kvällen grym! Det här måste vi göra om nästa år, har redan börjat fundera ut outfit;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0