Vad Underbart Med Julmarknad!

Idag har jag tillbringat dagen med pappa genom att gå på julmarknad tsm. Inte så ofta vi gör saker sjäva tsm! Runt halv tog begav vi oss till Taxinge där julmarknaden väntade på oss:) Alltid lika mkt folk som vanligt! Blev en hel del shopppande för oss. Jag köpte knäckebröd, en limpa med smak av vitlök, basilka och soltorkade tomater och så ett slags knäckebröd med smak av saffran:) Pappa köpte tre limpor bla med smak av pepparkakor, tre olika senaper, en väldigt god med smak av champange (den kommer jag äta upp), marsipan. Storshopping på marknaden helt enkelt:) Älskar verkligen att gå på julmarknad, man får en sån julkänsla inom sig:)

Ikväll ska jag bege mig ner till stan där det väntar mys hemma hos Doran. Blir fika med en hel del tv tittande, Oth, GG och EMS står på schemat:) Nu ska jag springa ner och hänga tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0