Underbar helg

Då var det söndag kväll igen, snart börjar en ny arbetsvecka, och konstigt nog känner jag inte alls för att jobba. Skulle vara så skönt att bara få vara hemma och inte göra ngt, kanske träna lite;)

Den här helgen har varit grymt skön:) I fredags hade jag och Linnéa mys framför Idol, Johanna kom och gjorde sällskap också:) Lars åkte ut, men det var helt okej, ville verkligen inte att Robin E skulle åka, han gjorde ju ett bra framträdande! Nästa vecka är det Johan som åker;)
Igår var vi ju i skärholmen och shoppa. På kvällen blev det wok, hårfärgning, Irené Huss, What happends i Vegas. Hur skönt som helst att inte festa, men kan säga att jag var lite småsugen några gånger=p Får se om jag går ut nästa helg.

I veckan måste jag komma igång och träna 2-3 gånger, trött på att se mig i spegeln nu!

Helgens shopping


Kavaj från H&M och ett linne från Gina Tricot



En enkel vit bh och ett par "tant" trosor som gör att man får en fin passform:)


Ett Skin Serum som bla gör att sminket sitter kvar bättre, upp till bevis. Men först måste jag reklamera denna flaska, eftersom det inte går att sätta på locket eftersom en del av pumpen fastnat i locket!

Pink - So what
(You weren't there
You never were
You want it all but that's not fair
I gave you life
I gave my all
You weren't there, you let me fall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0