Som En Knarkare Är Jag På Avvänjning!

Dag att skriva lite blogg tänkte jag, dålig uppdatering idag!

Dagen har gått ganska fort idag med. Hade alltid saker att göra kändes det som:) Jag syndade lite till fikan idag, tog en väldigt liten bit av en wienerbrödslängd, men kunde verkligen inte sitta där när alla andra åt=p Men men, det är ju fredag och då måste man få unna sig lite! Tanken var sen att gå från jobbet till stan, men eftersom det var kolsvart, -4 grader och blixthallt så tog jag bussen. Annars hade jag nog kommit hem vid 22 ikväll om jag skulle gå!

Hade en tuff utmaning när jag var på Maxi med pappa och bror. Att gå förbi godis, chips och läsk var inte det roligaste! Bara tanken att få hälla upp ett glas cola, ha en godisskål med en massa Lysmelk och en skål med ostbågar har aldrig varit så lockande som idag! Ville nästan sätta mig på golvet och gråta på Maxi. Ist blev det en Ramlösa med smaken Granatäpple, en gurka(gurkastavar) och sen blir det en dipp till! Känner mig så j*vla stolt:)

Ikväll blir det Idol med pappa, tror inte min bror lämnar sitt cs för Idol, men man vet aldrig. Mamma är i GBG i helgen med en kompis, dom ska gå på julmarknaden på Liseberg och sen kolla på Nanne Grönvall. Så ikväll hoppas jag och hela tjejgänget på att Johan åker, vi får ha sms kontakt ikväll eftersom vi har Idolkväll på olika håll:)

Blir flera inlägg ikväll, var så säker på det;)

Kommentarer
Postat av: Agn

Hoppas du får en trevlig helg! :)

2008-11-21 @ 18:55:23
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0