ny dag - med kaffe och appelsinjuice

Tordag och en dag kvar till helg, kan det bli bättre? Jo om det hade varit fredag idag;)

Planen igår var att gå och lägga mig i tid, ungefär vid 22-22.30, men det gick ju rent och sagt åt helvete! Kom i säng runt 23 och sen fastna jag vid 2½ män, inte bra! Deras om min humor är exakt likadan, därför jag inte kan sluta kolla på det om jag väl att sappat förbi.

Känner att jag inte har samma energi som jag har haft dom 2 tidgare dagarna. Därför har jag laddat upp med appelsinjuice och en kopp kaffe. Så nu är jag på väg upp igen;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, jag kanske också får ta och be någon om det verkar göra för ont, men nu känner jag mig lite lugnare :)

2008-11-06 @ 13:42:37
URL: http://moaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0