Mitt Nya Liv Började Igår!

Igår skrev jag in mig på Viktklubb.se Känns jätte bra faktiskt. Ska ta lunchen till att studera hemsidan så jag förstår allt. Satt uppe till kvart över elva igår och skrev in vad jag hade ätit, tar tid att leta rätt på alla matprodukter! Så ska ner på stan idag och köpa ett anteckningsblock, så jag håller reda på allt jag stoppar i mig. Känns lite jobbigt att hålla reda på allt, men jag måste verkligen klara det där! Om ett år ska jag komma in i mina skinni-jeans (ni som sett SATC vet vad jag pratar om), kanske tom att dom ska vara lite förstora.

Blir träning 3 dagar denna vecka!

+ Idag - Gym och ev Step
+ Torsdag - Afro och ev Step
+ Söndag - Aerobic

Beach 09, here i come!


Mitt nya liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0