Lugn Helg!

Tillbaka till verkligenheten! Kom hem från stugan för några timmar sen.

Igår gick jag lite på stan i Eskilstuna, hittade bla en träningsväska, behövde en ny eftersom den andra har gått sönder. Så nu har jag en likadan som Johanna och Linnéa, Johanna grön, Linnéa svart och jag har en brun:) Bästa var ju att den var 20% rabatt på den:) Sen blev det puder och en julklapp till mamma. Mötte upp mamma och pappa efter några timmar efter att dom varit ute på julmarknad, vi gick och fika på ett jätte mysigt kafé, påminde lite om tratten men utan den dryga personalen;) Kvällen spenderades framför tvn, och redan nu märker jag att vi ska ha två tv ute i stugan, eftersom jag blev nedröstad av att kolla på Lilla Melodifestivalen ist för Stjärnor på is. Just vid det tillfället ångra jag mig som faan att jag inte var kvar i Södertälje och gick ut med tjejerna! Efter lite löst korsord gick jag och la mig vid halv elva.

Idag vakna jag runt halv tio, pigg och utvilad, inte konstigt, hade ju nästan sovit i 10-11 timmar=p Mamma och jag drog ut till Tuna Park vid 12. Där blev det mer shopping, pjamasen jag skulle ha önskat mig i julklapp, tänkte det var lika bra att köpa den nu innan den tog slut och sen fick jag även 30% rabatt eftersom jag är medlem på Lindex, ett par kängor och ett par toffler som jag ska ha på jobbet. Eftersom jag inte fick lägga pengar på sprit denna helg så blev det på extra mkt shopping;)

Måste också få skryta lite om min viktnedgång också! När jag skulle prova en klänning i lördags på hm så tog jag den strl jag haft i ca 6 månader, och när jag fick på mig den så var den för stor, jätte mkt! Skulle kunna haft två strl mindre, men jag provade aldrig ngn ny. Sen idag så skulle jag prova en klänning för julbordet och som jag skulle kunna ha på julafton.Dom hade bara strl 38 men jag chansa och prova, och den gick på=D Men det var lite för liten vid brösten,men jag fick ihop dragkedjan! Har inte kunnat haft strl 38 på nästan ett år! Jag var nog världens lyckligaste då=p

Lite bilder


Pjamasen, puderet och julklappen:)


Dom nya kängorna och tofflorna!



Glömde ta bild på gymväskan, men ni får fantisera om den;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha jag har också den väskan, i brunt :D

2008-12-01 @ 16:43:21
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Kurran

Visst är den fiin:)

2008-12-02 @ 08:15:13
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0