Lista :)


Matvanor
Bästa maträtt? Finns mkt jag tycker om, men Wok och Grekiskt är det bästa!
Bästa dryck? Cola, men dricker inte det så ofta längre. Ramlösa med Granatäpple gäller nu!
Hat dryck och maträtt?   Lättöl  "söndags stek"
Bästa alkoholdryck? Cube <3<3<3
Använder du smör på smörgås? Yes, Lätt & Lagom
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis!
Favoritglass? Är inget stort fans av glass


Shoppingvanor
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Minst 1000:-
Har du mer skor än kläder? Nej
Favoritplagg? Jeans
Hatplagg? Body!

Arbete, utbildning
Jobbar eller pluggar du?
Jobbar
Vad vill du bli? Ingen aning!
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Yes
Är lönen viktigast? Nej, men det väger en del


Boende
Lägenhet eller hus?
Radhus med familjen
Framtidsplaner med boende? Just nu är det att skaffa en egen lägenhet. Men senare i livet skulle jag vilja ha en stor villa utanför Södertälje
Litet eller jätte stort? Lagom
Drömboende? Ett stort hus vid sjön:)
Landet eller mitt i stan? Ngt mitt i mellan;)
Mysigt eller sterilt? Mysigt:)

Lite allt möjligt
Har du barn?
Nej
Är otrohet okej? Absolut inte!
Älskar du någon? Yes, väldigt många!
Betyder familjen mycket för dig? Allt betyder det!
Är du lojal? Yees
Tycker du om att dricka dig full? Haha! Ibland!
Hemmafest eller gå ut på krogen fest?? Hemmafest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0