Härlig Lördag:)

Dagen började med att jag plöjde igenom veckans avsnitt av Andra Avenyn, förut följde jag det slaviskt, men efter en dålig start av säsong 2 så har det blivit en serie jag kollar igenom på helgerna ist. Sen bar det av till gymmet där jag gick löpband i 45 min. Kunde lika gärna ha gått ute, men eftersom det är så kallt och halt föredrar jag ett varmt gym med bra tv underhållning vid löpbandet:)

Fick stressa som en galning hem för att hinna med tåget, men min snälla pappa kunde skjus mig:) Mötte upp Mikkis och Sandra på centralen, och sen upp mot Sthlm. Vid halv fem mötte vi upp Joehoe. Det blev tre par jeans, ett par som jag ska lämna tillbaka dock! Ett par till mormor trosor, hade 30% rabatt på Lindex så fick ju passa på;) Blev även en fin ögonskugga på Make Up Store. Blev tipsad om en bra foundation från Face av Doran, blev lite sugen på att köpa den=p
Blev middag i Kungsan, wok med kyckling och räkor, men kunde ha varit utan räkorna.

Sen styrde vi klackarna mot bion, det blev Saw 5. Jag det skulle inte förvåna mig om dom börjar göra en serie, för det känns som den filmen aldrig kommer få ett riktigt slut. Men jag kan verkligen rekomendera att se den! Just nu sitter jag bara hemma. Ska skriva in lite på Viktklubb sen ska jag nog kolla lite på tv, sen sova. Helt slut just nu!

Bilder från idag kommer upp imorgon, tar mig säkert en timme att få upp dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0