bilder från i lördags,varning för the ring!!


Tjejerna var på plats hemma hos mig:)


Spice Girls var en hitt ;)


Vi hade egna livvakter, skönt att Emma och Moa ställer upp för oss=p


Snittar och bål, kunde det bli bättre?


Mel B och Gerri :)


Min egna lilla djävul, hur söt som helst i sin outfitt :)


Shrek ville också festa på Olles ;)


För mkt shots blev det =p


Avslutar denna bildspel med en väldigt läskig bild! När jag stod i lounchen med Posh så ser jag denna läskiga person på det sk dansgolvet i lounchen.Var nära att sätta drinken i halsen av räddsla! Men jag vågade iaf be om en bild;)

Kommentarer
Postat av: joe

Seriöst, om jag hade sett Samara titta genom fönstret i loungen in till dansgolvet hade jag skitit på mig, kastat min drink och sprungit fort som faaaaan! Vilken tur att jag inte såg "henne" alls :P

2008-11-05 @ 15:00:51
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se/
Postat av: Kurran

Haha! Shiet vad jag hade skrattat om du hade gjort allt det där, lite synd att du aldrig fick se "henne" ;)

2008-11-05 @ 15:46:14
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0