Förbannad Är Bara Förnamnet!

Jag gick och la mig förbannad och jag vaknade förbannad!

Allt beror på slutet på kvällen igår! Det var totalt kaos igår runt halv fyra när jag och en kompis skulle hämta jackan vid garderoben på Axa! Det var totalt kaos, många i kön berättade för mig att deras jackor var borta och att personalen inte gjorde mkt för att hitta dom, så ist lät dom personer gå in och leta! Vad är det för jävla idioter som jobbade på Axa igår?!?! När jag kommer fram och ger min biljett till en kille så hittar han inte min jacka. Du måste skämta sa jag till honom!! Min jacka är värld 4000:- Killen bara sa, nej det gör jag inte så ryckte han på axlarna och gick vidare! Då utbröt min panik, jag var jätte nära på att börja tjura! Men jag stod kvar i kön för jag hörde att dom som inte hade hittat sina jackor skulle senare få gå in och kolla efter dom.

Efter lång tid så får jag äntligen kommer in och ber en annan kille hjälpa mig att hitta min jacka! Efter mkt om och men så hittar vi min jacka, men mina hemma nycklar är borta! Vem faaan har behov till mina hemma nycklar?!?!?! Vid detta tillfälle kan jag tala om att jag var skit förbannad och hela min kväll var förstod för en sån här sak! Stod länge och funderade på vad jag skulle skriva till Länstidningen! Möter upp en ledsen tjejkompis som blivit av med en likadan jacka som jag har! Åh jag började nästan gråta för henne, vilka jävla idioter gör en sån här sak?!?!!?! Sen fick jag även höra att en annan tjejkompis blivit av med sin jacka, värd 5000:-

Om man betalar för att personal ska ha koll på ens jackor ska detta inte få hända! Okej om man skriver att man har obevakad garderob, men här tog man pengar för att man ska ha en bevakad garderob och att folk inte ens ska behöva vara orolig för att ens jacka ska bli snodd! Jag är både förbannad och besviken på dom som arrangera detta och jag hoppas dom får all negativa respons för detta! Imorgon ska jag skriva in till LT och berätta för dom om vilket kaos det var igår kväll och håller tummarna att det kommer med i tidningen!

Hoppas jag lugnar ner mig tills imorgon då jag ska ut och träffa folk!

Kommentarer
Postat av: M

Du borde kolla upp hur det ligger till lagmässigt, om de har rätt till ersättning från de som arangerade Axagrejen. Det är mer än oacceptabelt. Tur att du hittade din! med eller utan nycklar ;(

2008-12-27 @ 10:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0