SMULTRONVIN, INGET FÖR MIG!!

Tyckte det var dags att uppdatera i den här bloggen;) Hunnit med lite sen sist=p


Lördags - Full fest för Felicia. Först middag med dom närmsta och sen party med singstar och en massa bra musik. Blev lite för mkt drickande för min del, smultronvinet var väldigt farligt. Kvart i tolv tog vi alla bussen ner mot stan. Jag, Linnéa, Sandra och Jessica gick till Hamn. Men där var det väldigt dött, så vi drog ner till Olles efter ca 30 min. Kom hem hem runt 3 och somna nästan på en gång..


Söndag - Vakna runt 9 och mådde jätte dåligt. Ont i magen och världens huvudvärk. Sen satt jag på toa och spydde som en gris under morgonen. Sen lyckades jag somna om och vakna runt 12-13 då Linnéa ringde och väckte mig. Tog det så lugnt som möjligt den dagen.

Måndag - Tillbaka till jobbet. Mådde mkt bättre än i söndags. Dagen gick jätte fort, hade saker att göra hela dagen:) Fick veta att på torsdag kommer jag ev få skriva på papper om anställning på företaget jag är på nu:) Vi skulle iaf diskutera min anställning iaf:) Så nu är det bara en lägenhet som fattas;) Kom äntligen igång med mitt tränade igen:) Förnyade mitt kort på World Clas:) Igår blev det ett danspass med Linnéa. Mitt mål är att gå ner runt 5 kg innan beach09!!

Jobbar på som vanligt. Efter jobbet ska jag träffa Felicia, antagligen sista gången innan hon flyttar:( Har börjat fatta att hon flyttar på fredag. Kommer kännas tomt efter henne. Men får ju träffa henne den 3-5 oktober igen:)



Kommentarer
Postat av: Mia

Affro på torsdag låter kanoners :) Jag är på!

2008-08-26 @ 19:12:59
URL: http://miamo.blogg.se/
Postat av: Felicia

Kommer sakna dig när jag flyttar. Är verkligen glad att vi börjat umgås senaste året, så mycket kul minnen tillsammans och fler kommer det bli.

2008-08-26 @ 20:04:06
Postat av: Karin

Mia: Va bra:) Har fått med Johanna också. Tänkte träna lite innan affron börjar, men vi kan ju höras imorgon:)



Felicia: aah! Synd att vi aldrig började prata när vi dansa ihop förut, då hade vi känt varandra jätte länge:) i will miss a lot!<3

2008-08-27 @ 09:06:30
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0