NU LÄNGTAR JAG TILL DEN 1 OKTOBER

Nu är det nästan bara 1 timme kvar till lunch, även den här dagen har gått fort. Men blir nog inte lika stressigt som igår. Kan ta det lite lugnare idag:)

Idag efter jobbet ska jag cykla hem som vanligt, sen träffa Johanna:) Får se vad vi hittar på, ta det lugnt skulle jag tro. Ska försöka övertala henne om att göra en kladdkaka ikväll, så grymt sugen på det!! Så det blir väl att cykla Mälaren runt imorgon;)

Pratade med min chef från Human Pro, företaget jag är uthyrd ifrån. Hon hade pratat med chefen på jobbet och nu är det till 99% att jag blir anställd den 1 oktober:) Så det skulle ju inte sitta dumt med en månadslön;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har inte bestämt mig ännu, men det lutar åt det hållet, skulle vara kul :) Jag gillar att vara uppbokad! Puss

2008-08-20 @ 19:39:36
URL: http://miamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0