KRÄFTSKIVA IDAG :)

Just nu sitter jag hemma hos Mimmi och skriver blogg. Blev så sent igår så jag sov här:)

Efter jobbet igår åkte jag upp till Sthlm och mötte Mimmi. Blev lite shopping för både mig och henne. Jag hittade två tröjor. En från Gina Tricot och en från Vero Moda. Mimmi köpte en klänning, mjukisbyxkor och en tröja. När vi kom hem till Mimmi gjorde vi mat, fläskfilepasta, hur gott som helst!! Sen blev lite One Tree Hill och Wii:) Kom i säng runt 2-tiden.

Snart ska vi börja dra oss hem till mig. Men först måste vi handla lite mat för kvällen. Känna lite stressigt eftersom vi ska vara ute vid Gocart banan kl 17. Men allt löser sig säkert:) Känner på mig att det här kommer bli en toppenkväll!!




Kommentarer
Postat av: Moa

Titta nu har jag också skaffat blogg :) Synd att vi inte hann träffas på kräftskivan!

2008-08-31 @ 10:14:18
URL: http://moaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0