I LOOOOVE FREDAGAR!!

Fredag, har jag sagt hur mkt jag älskar fredagar?!?!?!!

Igår kväll blev det mys med Felicia och Johanna:) Vi höll till hemma hos mig och snacka massa skit;) Felicia fick tillbaka alla boxar jag hade lånat av henne, två skivor av One tree hill säsong 2, 2 säsonger av Vänner och säsong 4 av One tree hill. Tack vännen för lånen<3

Efter jobbet idag ska jag ner och möta upp Linnéa på stan. Vi ska inhandla en del till imorgon, strumpbyxor och tröja för mig. Ska ev också träffa Mia, vi ska förbi stadshuset tror jag det var=p Ikväll blir det mys med älsklings Linnéa. Jobbar om varandra nästan hela tiden så det ska bli kul att bara ses och ta det lugnt:) Blir hårfärgning och sleepover hos Linnéa:)
Kan det bli en bättre fredag?

Kommentarer
Postat av: mathilda

fredagar är världens bästa dag!

2008-08-15 @ 14:29:21
URL: http://mmathi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0