GRATTIS CHEFEN!!!

Idag fyller min chef år, så grattis grattis till han:)

Helgen har varit toppen:) I fredags hyrde jag och Linnéa två filmer, Irené Huss och Himlens hjärta. Båda var helt okej. Vi hann även med att färga mitt hår som jag skrev förut.


I lördags var det full vart hela dagen. Kvällen hos Johanna var underbar, god mat, roligt sällskap och mkt alkohol;)

Blir ingen förfest utan Sing Star och "Bussen", tror nog att alla var rätt tankade när vi åkte från Johanna=p

Ute på Olles var det fullt drag! Nästan lika mkt folk som det vore löning.. Hade väldigt kul och dansa mkt:) Kom hem kl 9 igår efter att ha varit på efterfest. Sov endast 3 timmar natten till söndag, så jag var rätt så borta igår..

Igår umgicks jag bara med Linnéa och tog det lugnt, åkte ner till stan och köpte pizza och kollade på film i Sandras lägenhet. Sen åkte jag hem och kolla på tv hela kvällen, en riktig söndag;)

Ska försöka få upp bilderna från i lördags ikväll, men min data är helt störd just nu. Så man vet aldrig vad som händer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0