GRATTIS BROR!

Måste börja med att gratta min bror som fyller 16 år idag! Bara två år kvar till 18 nu!! Shieet! Börjar känna mig rikigt gammal nu!!

Har äntligen kommit igång med att börja blogga igen! Har kliat lite i fingrarna dom senaste dagarna=p
Inte hänt så mkt sen jag bytte blogg. Jobbat och kollat på One Tree Hill, det är mitt liv typ;) Träffade Johanna i tisdag, jätte kul eftersom vi inte setts på ett tag:(
Nu är jag inne på säsong 4 på OTH, den sista som finns ute på dvd. Börjar känna igen avsnittet nu, för det var under säsong 4 jag började kolla på OTH. Längtar som en galning till säsong 5 börjar igen nu i höst:)


Helgen är nu planerad. Känns skönt, brukar få lite panik när jag inte har ngt att se fram emot! Imorgon ska jag träffa Milla, prata om att ta en lugn kväll med en hyrfilm eller ngt:) Lördag ska jag träffa min barndomskompis/granne Linnéa N. Känt varandra i nästan 20 år:) Och sån vänskap får man inte slarva bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0