GRATIS ÄR ALLTID GOTT

Då var man tillbaka till jobbet. och snart är det lunch:)

Igår var jag ju på bio med min mamma. Blev bjuden på bion och maten, undrade ett tag vad jag hade gjort för att förtjäna det=p Men jag tacka och tog emot:) Blev thaimat, hur gott som helst:) Filmen var lika bra som sist. Men nu störde mig ännu mer på när Pierce Brosnan sjunger. Låter som han har druckit 5 liter whiskey och är lika full!




Idag blir det lunch med Felicia:) Blir pizzerian vid hamn. Lovar att jag ska äta ngt nyttigt, men deras hamburgetallrik lockar väldigt mkt;) Sen får jag inte träffa Felicia förens den 3 oktober=/ Men om tiden går lika fort som den har gjort den här sommaren så är det snart oktober!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0