FAST ANSTÄLLNING,AFFROPASS OCH KRÄFSKIVA

Nu är det klart! Den 1 oktober blir jag anställd på Narva Scandinavia efter att ha varit uthyrd där sen den 1 april:) Kommer få månadslön och5 verckors förskottssemester. Kan det bli bättre?? Är jätte tacksam och trivs super på mitt jobb!!

Idag har jag träffat Felicia, luncha tsm på pizzerian vid stationen. Sen har jag hunnit hem och hämtat träningskläder, tränade på gymmet och sen affro som jag älskar över allt annat! Kommer försöka gå varje torsdag framöver. Sen en trip till Ica Maxi för att inhandla kräfter till lördagen:) Så jag har haft fullt upp hela dagen!

På lördag är det kräftskiva ute i Mikaelas sommarstuga. Är pepp till 100% just nu, hoppas det håller i sig tills på lördag:) Ska ta det lite lugnare med alkoholen än vad jag gjorde förra lördagen;) Vill inte vara lika bakis som i söndags=p
Hoppas mitt HM paket kommer imorgon så jag kan ha ngt nytt på mig på lördag:)

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0