ÄNTLIGEN FREDAG!!

Då var det äntligen fredag idag, den här veckan har gått grymt fort:)

Igår kväll var jag helt slut efter att ha rensat mitt rum, fattar inte hur jag kan stöka till det så mkt! Sen slängde jag en massa kläder jag inte använt på år och dar, fattar inte varför man sparar på allt. Men jag tror att det kan bero på att jag alltiid tänker: Det här kan vara bra att ha, varje gång man städer igenom garderoben. Men nu fick jag nog!

Så idag ska jag gå igenom HMs hemsida och kolla om jag hittar ngt nytt till i höst!


Ikväll blir det nog en lugn kväll. Först pratades det om fest, men nu vill jag nog bara ta det lugnt. Det blir ju fest ändå imorgon:) 

 



Imorgon kör vi ;)

Kommentarer
Postat av: mikaela

partyparty i morgon :D

2008-08-22 @ 15:48:14
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0