Varför gråter inte Emma?



Kvällen har jag tillbringat hemma hos min familj. Blev bjuden på en otroligt god pastarätt som var jätte enkel att laga ihop:) Mamma och jag tillbringade sedan kvällen fram Klockan åtta hos stjärna.

Tog med mig hem två böcker. Är ingen läslus precis vilket är konstigt då båda mina föräldrar är läsgalna. Den här gången tog jag med mig Varför gråter inte Emma? En bok som Emma Jangestig har skrivit som blev svårt misshandlad och samtidigt blev hennes två små barn mördade av den sk "tyskan" Och sedan boken Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. En kollega rekomendera denna bok.

Kommentarer
Postat av: Emma

Boken om hundraåringen skulle jag också vilja läsa, har hört att den ska vara bra och rolig :)

2011-05-12 @ 06:08:20
URL: http://ematelstar.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hundraåringen är jätte rolig :)

2011-05-12 @ 06:42:19
Postat av: Linnéa

Hundra åringen är jätte bra! Läser den nu :)

2011-05-12 @ 11:05:30
URL: http://linneamariak.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack för tipset, nu har jag beställt dom:D Puss och trevlig helg

2011-05-13 @ 16:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0