Gårdagen

Igår vid 13 mötte jag upp Johanna, Ida och Nicklas för en lunch på stan. Var väldigt kul att träffa Ida då jag inte har träffat henne sen jag var i Göteborg förra hösten:) Det blev lunch på greken och sedan en glass nere på marenbryggan i det fina vädret:) Vi smidade även lite planer för ev Göteborgsweekend i sommar!:)

Senare på kvällen grillade jag och Johanna utanför mig och sedan åt vi en god middag och drack en hel del vin. Vid 22 gick vidare till en förfest på Oxbacksgatan (2 min från mig) där det spelades hårdrock för fullt. Lite senare drog hela gänget ner till Flamingo där det var lika dött som det har varit sen dom stängde ner det sk dansgolvet. När jag kom somnade jag framför Glamourama. Tack alla inblandade för en trevlig kväll!

Idag mår jag bra, lite ont i huvudet men detta beror inte på vindrickandet utan för att jag somnade med sminket på. Låter väldigt konstigt men jag får faktiskt spänningshuvudvärk när jag sovit med smink på. Ska strax ta på mig träningskläderna och gå ut på en powerwalk. Sedan ska jag ner på stan för att inhandla ett presentkort. Ska nämligen på födelsedagskalas ute i Rönninge där släkten ska samlas för att fira min syssling som fyllt 11 år :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0