Veckan som gått!

Har legat lågt med blogganget denna senaste veckan. Här nedan följer en sammanfattning om ni orkar läsa:)

Fredag: Var och kommer nog vara den jobbigaste dagen på detta år, begravde då min farmor i Östertälje kyra. Träffade släkt som jag inte träffat på väldigt länge vilket var roligt! Efter att ha ätit smörgåstårta och tårta skiljdes alla åt och jag och min familj åkte upp till kyrkogården för att tända ett varsit ljus på farfars och morfars grav. Senare på kvällen hade mina föräldrar middag där min farbror med familj var bjudna.

Lördag: Bjöd Mikaela, Emma, Mia och Johanna på middag innan det var dags att gå ner till Marre där tjejfesten väntade. Det festades för fullt under kvällen och senare tog vi en taxi upp till Berget och där dansade vi tills stängning.

Söndag: Träffade Milla för en lunch vid 2-tiden och då var jag fortfarande inte en människa efter gårdagens festande. Gick senare hem och somnade direkt i soffan när jag kom hem. Inget mer spännande hände den dagen..

Måndag: Var fortfarande sliten efter helgens utgång men dagen gick ändå ganska fort. Kvällen tillbringade jag i tvättstugan och jag orkade även med att diska undan helgens disk..

Tisdag: Var på mitt första step- och corepass efter min förkylning. Kändes riktigt bra att vara tillbaka! Efteråt mötte jag upp Johanna och vi åkte iväg för att slänga en massa tomglas samt en massa papper. Kvällen tillbringade vi sedan framför tvn.

Gåragen: Katta var över på middag hemma hos mig. Gjorde jättegoda grekiska biffar med fetaost i. Som vanligt när vi ses pratar vi så mycket att vi pratar i mun på varandra! Vi avslutade kvällen med lite rabarberglass och te:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0