110326

Vilken härlig fredag det blev igår! Efter jobbet åkte jag ner till stan och gick runt på stan och kollade runt lite. Köpte mig en jätte fin orkidé. Hade tänkt köpa ett par nya boots men dom var slut i min storlek:(

Vid sju mötte jag upp Mimmi och Johanna vid La Cantina där vi beställde pizzor för avhämtning. Jag beställde en pizza med gorgonozla med Scampi, hur god som helst! Vi drack några glas vin hemma hos mig innan vi gick ner till Park. Väl nere på Park drack vi drinkar och vin och pratade på som aldrig förr. Vid halv ett bestämde vi oss för en spontan utgång så vi gick till 550 och dansade till stängning.

Idag har jag haft Emma och Milla över på våffelbrunch. Efter att tjejerna gick tog jag en liten siesta, underbart skönt när jag var lite småseg efter gårdagen. Nu väntar jag in Johanna, vi ska ha myslördag hemma hos mig. Laga god mat och äta en massa onyttigheter. Perfekt lördag!









Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för en mysig dag idag! Puss

2011-03-26 @ 22:13:56
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0