Malmö

Blev ingen bloggning igår pga fullspäckat schema under hela kvällen.

När jag kom hem väntade 3½ timme i tvättstuga. Under tiden skulle jag även hinna städa (dammtorka, dammsugning, städning av toalett samt våtorka golven) och packa inför min Malmö-/Lundweekend. Allt detta hann jag med innan klockan 23 vilket jag var väldigt nöjd med:)

Resan ner till Malmö gick väldigt smidig trots att vårat ordinarie tåg blev inställt. Från början skulle vi ha behövt ta buss från Linköping till Malmö vilket skulle ha gjort att vi skulle ha anlänt till Malmö mitt i natten. Johanna lyckades övertala SJ att vi skulle åka med x2000 från Linköping, bästa var att vi kom ner tidigare till Malmö än om vi skulle ha åkt med vårat ordinarie tåg:)

Nu har jag och Johanna landat i skåneland. Det tog mig och Johanna en halv sekund att göra oss hemmastadd hemma hos Felicia. Jag tror inte rikigt Felcia vet vad hon har gett sig in på efter att ha bjudit hem oss två under en hel helg. Moohahaha! ;)

Två av mina närmsta vänner! <3


Kommentarer
Postat av: Felicia

oh herregud, hur kunde jag gå med på att ha er två här en hel helg haha ;)

2011-04-28 @ 23:09:57
URL: http://feliciapalmblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0