Beroende

Jag har precis ätit upp min fruktsallad som jag gjorde till Big Brother. Fruktsallad måste nog vara mitt nya beroende, så himla gott. Och det bästa är att det är så nyttigt! Me like!

Ser fram emot morgondagen! Jag jobbar endast till klockan 13 då vi endast jobbar halvdag på jobbet  Efter jobbet ska jag och min pappa åka ut till Elgiganten för att lämna in mobil som gick sönder förra veckan. Sen tar jag mitt pick och pack jag flyttar in till Felicia:) Kvällen/natten ska jag tillbriga i Stockholm med fina vänner:)

Btw! Det slog mig precis att jag ev har diskat min sista handdisk om man räknar bort saker man ej får maskindiska eller som inte får plats i diskmaskinen. För imorgon kommer rörmokaren och byter blandare i mitt kök samt installerar diskmaskinen!

Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0