Två bra dagar:)

Vilken kväll det blev igår:) Mimmi bjöd på värsta goda maten! Kyckling med färska grönsaker och cashunötter med jasminris, riktigt gott var det! Blev en riktig myskväll framför tvn med två filmer: The back-up plan och Case 39. The back-up plan var en rikigt tjejfilm och Case 39 var en thiller om en psykoflicka som tog död på alla i hennes närhet som hon inte gilla. Hoppade till ett antal gånger måste jag säga:p

Idag sov vi ganska länge och sedan traskade vi ut på en långpromenad runt Tumba. Var helt slut när vi kom hem till Mimmi igen men det var bara att packa ihop min saker och sedan åka ut till Ronna där det väntades söndagsmiddag med familjen:) Som vanligt blev det heta diskutioner och mycker skratt!

Nu är jag åter hemma igen och snart jag ska sova på kudden. Känner på mig att det kommer bli en hektisk vecka som träning, träffa vänner och åka till Karlstad till helgen.







Fick två presenter av Mimmi som hon hade köpt till mig när hon och Buffy
var i Spaninen och billuffa:) Tror att båda två åker med till Kartstad på fredag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0