K-town

Det blev en grym helg i Karlstad! Istället för att skriva en roman om min vistelse i Karlstad så listar jag allt:)

- Iställt tåg vilket gjorde att jag och Mimmi kom ca 1 timme senare än beräknat.
- Idolmys med tjejerna
- Blev facerapad och utmobbad av mina vänner på fb;)
- Träffat Sandra som jag lärde känna på ett skytteläger för många år sen. Lunchade, pratade en massa minnen och berättat om allt som hade hänt sen vi såg senast.
- Powernapade mer än 2 timmar :p
- Förfestat hos Johanna med Mimmi, Malin och Gabriella.
- Spelat Våghals som bla resulterade till att jag blev förlampad i bennen i 1 timme, fick messa pinsamma sms till olika personer m.m.
- Utgång på Tempel
- Nära på att hamn i catfight
- Träffat en söt Göteborgare
- Ätit fyllemat från BK
- Legat totaltdäckad en söndagen..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0