Sjuk:(

(Vem gillar inte semlor?!)


Vaknade av att jag inte var på det bästa humöret. Gick till jobbet och hoppades på att jag skulle bli bättre. Men på förmiddag bestämde jag mig för att gå hem eftersom jag kände mig häning och mina halsbandlar var svullna:( Kom hem och la mig och kollade på The Ugly Truth men somnade efter halva filmen:p Hoppas jag blir bättre tills på fredag för då åker jag och Mimmi till Johanna i Karlstad, och det vill jag inte missa!

Gick förbi stan innan jag gick hem och köpte mig en semla för att tröstäta lite nu när jag är sjuk:( Egentligen var det mest för att jag väldigt sugen på en, haha! Ikväll väntar tvättstugan och nu har vi har äntligen fått en ny mangeln:) Träffade en väldigt trevlig tjej nere i tvättstugan tidigare då hon var lite sen med sin tvätt. Varför ska alla trevliga bo i 21B och inte i mitt hus(21A)? För det känns som det bara bor surskallar i mitt hus, me dont like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0